Úvalák IT - Spolehlivý recept na trápení s vašimi počítači.
blank

Zpět na seznam poskytovaných služeb

Opravy HW zařízení.

  • záruční | pozáruční
  • počítače | servery | tiskárny | síťové prvky | ostatní zařízení

Záruční:

  • V případě záruční opravy vadného HW, se téměř vždy jedná o vyřízení opravy u dodavatele nebo servisního partnera.
  • Opravu zajistím po dodání zařízení a dodacího nebo záručního listu.
  • U zařízení, která jsem nedodal zákazníkovi já, budou účtovány minimálně náklady na přepravu.

Pozáruční:

  • Počítače: opravy počítačů jsou relativně jednoduché opravy, které se dají provést nákupem a výměnou vadné komponenty. Mnohdy ani není nutná reinstalace operačního systému a ostatních SW. Výjimkou mohou být opravy značkových počítačů, (HP, DELL, IBM, LENOVO atd.) pro které nemusí být nahradní díly výrobcem dodávány. Jelikož jsou v takových počítačích často použity nestandardní komponenty, jsou pak takové počítače neopravitelné. (Zpravidla se jedná o díly, jako jsou zdroje, základní desky a jejich komponenty. Ostatní díly je většinou možné vyměnit za neoriginální.)
  • Servery: u serverů po záruce téměř ve všech případech nutné objednat originální díly od výrobce. Stejně jako u značkových počítačů pak záleží na tom, jestli výrobce díly dodává či ne.
  • Tiskárny: laserové tiskárny po záruce se nejčastěji opravují výměnou takzvaných „Maintanance kytů“. Tyto kyty obsahují zpravidla zapékací válec, nádobu na odpadní toner a komponenty podávací cesty. Ostatní opravy se u tiskáren po záruce často nevyplatí. Výjimkou jsou snad jen velké laserové tiskárny učené pro větší firmy.
  • U ostatních zařízení jako jsou: monitory, LCD monitory, scannery, síťové prvky, firewally se opravy po záruce prakticky nepraktikují. Samozřejmě ale můžu takovou opravu poptat a předložit cenovou nabídku.
  • Před provedením opravy bude provedena diagnostika a předložena cenová nabídka.

Diagnostika:

  • V případě pozáruční opravy, je nutné provést nejdříve diagnostiku závady a zjistit cenu náhradních dílů. Poté bude předložena cenová nabídka a na základě jejího schválení zákazníkem bude oprava provedena.
  • V případě, že zákazník nebude opravu po zjištění ceny požadovat, může být účtována cena za diagnostiku dle aktuálního ceníku.
  • V případě nutnosti diagnostiky u servisního partnera výrobce zařízení, bude zákazníkovi nejdříve předložena i cena diagnostiky konkrétní servisní organizace.
  • V případě že oprava bude provedena, není diagnostika účtována.

Svoz zařízení bude účtován dle aktuálního ceníku.